מותגי איקומרס המשקיעים בחודש מעל 30K תקציבי פרסום

מותגי איקומרס המשקיעים
בחודש מעל 30K תקציבי פרסום

איך להכפיל בפי 3 את מספר
המכירות באתר שלך מבלי להוציא
אגורה אחת יותר על פרסום

איך להכפיל בפי 3 את מספר המכירות באתר שלך מבלי להוציא אגורה אחת יותר על פרסום

אנחנו נראה לך איך אתר האיקומרס שלך יכול להמיר בהרבה יותר את כמות הטראפיק הנוכחית לאתר, מבלי להשקיע עוד תקציבי שיווק על SEO, פרסום בפייסבוק וכד'

אנחנו נראה לך איך אתר האיקומרס שלך יכול להמיר בהרבה יותר את כמות הטראפיק
הנוכחית לאתר, מבלי להשקיע עוד תקציבי שיווק על SEO, פרסום בפייסבוק וכד'

לרוב מותגי האיקומרס אין
בעיה של טראפיק לאתר… יש להם בעיית המרה

לרוב מותגי האיקומרס אין
בעיה של טראפיק לאתר…
יש להם בעיית המרה

אם הגעת לכאן, אתה כנראה מחפש דרכים חדשות להגדיל את כמות המכירות באתר האיקומרס שלך. כנראה שגם כבר אמרת לעצמך "אם רק הייתי יכול להשיג יותר טראפיק לאתר שלי, הייתי מיליונר…".

יכול להיות, אבל לרוב המותגים אין בעיה של טראפיק אלא בעיית המרה. לא חסרים לקוחות פוטנציאליים ברחבי הדיגיטל, ולמען האמת יש מהם יותר ממה שהמותג שלך יכול להכיל. בדיוק כמו שאתה הולך לקנות ג'ינס בקניון, כך גם אפשר לקנות טראפיק לאתר (דרך גוגל/פייסבוק) – וזו לעולם לא הבעיה.

עלויות הפרסום משתנות
ומתייקרות כל הזמן ואין לך שליטה על זה

עלויות הפרסום משתנות
ומתייקרות כל הזמן
ואין לך שליטה על זה

אמנם אפשר "לקנות" טראפיק לאתר בכל עת אבל לא תמיד במחיר שיהיה נוח לך. כל עוד רמת ההצלחה של חנות האיקומרס שלך תלויה בעלויות הפרסום (קליקים/חשיפות) – המותג שלך בבעיה.

יהיה קל להאשים את צוקרברג או את גוגל בעלויות הפרסום שמתייקרות אבל למען האמת, אף אחד מהם לא קובע את המחיר חוץ מהשוק שלך ומהמתחרים שלך. לכן, אתה לא יכול לקוות שהפרסום יהיה זול יותר בשביל שתרוויח יותר – זה כמו להפקיד את העסק שלך בידי המתחרה הכי גדול שלך.

אז במקום להתלונן על מה שאתה לא יכול לשלוט בו,
אתה צריך להתמקד במה שאתה כן יכול:

אז במקום להתלונן על מה שאתה לא יכול לשלוט בו, אתה צריך להתמקד במה שאתה כן יכול:

הרמה שבה האתר שלך ממיר טראפיק ללקוחות משלמים ורווחיים

%
CVR
APPM
CLV
%
CTR
%
CVR
APPM
CLV
%
CTR

אלו רק חלק מהמספרים שאתה יכול לשלוט בהם.

טעימה מאתרי האיקומרס שהפכנו
למכונות המרה רווחיות

טעימה מאתרי האיקומרס שהפכנו למכונות המרה רווחיות

הגיע הזמן להפסיק לחפש דרכי "קסם" ולהטמיע שיטה מוכחת ועובדת

עם ניסיון של למעלה מ-10 שנים ולאחר שעבדנו עם מעל ל-67 מותגי איקומרס ב-32 שווקים שונים וביצענו אלפי נסיונות, A/B טסטינג וניתוחים על מנת להבין מה עובד ומה לא – פיתחנו את השיטה שיכולה לעזור גם לחנות שלך להגדיל את אחוזי ההמרה בפי 3.

עם מי תעדיפו לעבוד: עם סטודיו שמתמחה ב-UX&UI עם קצת ידע באיקומרס, או עם סוכנות שמתמחה באיקומרס עם קצת יכולות UX&UI? איתנו – לא תצטרכו לבחור. הצוות שלנו מורכב ממומחי איקומרס מהמובילים בישראל לצד המעצבים מהשורה הראשונה.

לשלוט בשוק ולהמיר בהרבה
יותר מהמתחרים שלך

לשלוט בשוק ולהמיר בהרבה יותר מהמתחרים שלך

סביר להניח שכבר ניסית כמעט כל דרך אפשרית לשפר את אחוזי ההמרה באתר שלך. חלק מזה עבד וחלק לא, אולי גם בשלב זה הבטיחו לך לא מעט הבטחות, קסמים ועולם שלם אך שום דבר לא באמת התממש. אנחנו לא נבטיח הבטחות חסרות בסיס.

מעבר להתחייבות שאנחנו נספק עבורך (הסבר יגיע בהמשך הדף), לאורך כל הדף תוכל לראות את התוצרים שהפקנו, את דברי לקוחותינו ואת התוצאות שהשגנו בשטח. הכל מגובה ומוכח!

על מה נעבור בשיחות הייעוץ
שלך (ללא עלות/התחייבות)

על מה נעבור בשיחות הייעוץ שלך (ללא עלות/התחייבות)

הלקוחות שלנו
מספרים על התהליך

התחייבות מלאה בהתאמה אישית
לאופי העסק, למטרותיו ולנתוני ה-KPI

התחייבות מלאה בהתאמה אישית לאופי העסק, למטרותיו ולנתוני ה-KPI

הודות לניסיון הרחב שלנו והתוצאות שהצלחנו לספק עבור לקוחותינו, אנחנו מספקים אחריות מלאה על שיפור הביצועים באתר האיקומרס שלך כדי שתוכל להיות בטוח שזה יקרה. מכיוון שכל אתר הוא שונה בתכליתו, לא יהיה מקצועי מהצד שלנו להתיימר לספק התחייבות כלשהי מלפני שהכרנו.

לאחר פגישת האפיון, שם נתחבר לנתונים ולתמונה המלאה – נוכל לקבוע מה תהיה ההתחייבות מהצד שלנו עבור סיפוק השירותים שלנו עבורך.

קבע עכשיו את שיחת הייעוץ שלך ללא עלות או התחייבות

על מנת להבין איך סטודיו פרץ יכולה לעזור למותג שלך לשפר את הביצועים שלו באתר, השאר פרטים כאן ונשוב אליך בהקדם.

יש לנו תשובה לכל שאלה!

בקצרה, אופטימיזציה של אחוז המרה באתר היא תהליך של ביצוע פעולות ייעודיות באתר שכל מטרתן היא לגרום לאתר שלך להמיר מספר גבוה יותר של מבקרים – ללקוחות משלמים.

אולי לעולם לא נוכל לגרום לכל מבקר באתר להשלים את הפעולה שאנחנו רוצים שהוא יעשה. אבל באמצעות פעולות מבוססות דאטה ונתונים – אנחנו יכולים לדאוג לכך שכמה שיותר מהם – יעשו זאת.

אחוז המרה מחושב בצורה הבאה:
5,000 מבקרים באתר/100 רוכשים באתר = 2% המרה.

מטרתן של פעולות ה-CRO הן להגדיל את אחוז ההמרה, מה שאומר להגדיל את מספר הקונים מתוך המספר של המבקרים באתר.

השירות מתאים גם למותגים ועסקים שיש להם אתר איקומרס פעיל ורוצים לשפר את הביצועים שלו, ובאותה העת גם לכאלו שצריכים אתר חדש מאפס.

רוב המותגים שהגיעו אלינו, היו בטוחים שהם הגיעו לרף הגבוה של אחוז ההמרה באתר שלהם. לצערנו, כל פעם זה מתבדה והם לעתים אפילו רחוקים מלהניב את המקסימום שלהם.

לכן הגישה שמניעה אותנו בכל פרויקט היא שתמיד יש עוד מקום לשפר ויש עוד מקום להמיר – ובשביל זה אנחנו כאן.

שאלה טובה אך לא נכונה. אחוז ההמרה משתנה משוק לשוק בצורה דרסטית. יש שווקים שאחוז המרה מצוין יכול להיות 2%, ויש שווקים שאחוז המרה גרוע עומד על 8%. לכן, לא יהיה מקצועי מבחינתנו לנקוט במספר עוד מלפני שדיברנו.

לאחר שנדבר ונכיר, נוכל לספק עבורכם תשובה מקצועית ומדויקת.

  1. אחוז המרה גבוה מאוד באתר
  2. אתר שעומד ביעדים העסקיים כל חודש
  3. הפקת דאטה ונתונים על הקהל שלך באמצעות כלים מתקדמים
  4. שליטה עיקרית בשוק שלך

אנחנו כמעט בטוחים שיש לך בעיית המרה. מצטערים על הישירות אבל זה אף פעם לא בעיה של טראפיק לאתר.

הרי אתה יכול להשיג כמה טראפיק לאתר שאתה רק רוצה. כל עוד אין לך בעיה לשלם.
אז למה אתה לא עושה זאת?

כי יש לך בעיית המרה.

יותר מזה, למה לא כל העסקים והמותגים פשוט שופכים כסף אצל צוקרברג וגוגל? 

כי להפוך את הטראפיק לרווחיות – זה לא קל. וכאן נכנסת העבודה שלנו!

שאלה מצוינת! למען האמת יש מספר סיבות, העיקריות שבהן:

  1. האתרים שאנחנו משפרים/בונים, נבנים עם מטרה אחת בלבד: למקסם את החזר ההשקעה (ROI) על ידי שיפור ביצועים ואחוזי המרה בצורה משמעותית.
  2. האתרים שאנחנו משפרים/בונים לא רק ממירים אלא גם נראים פשוט פנטסטי! אנחנו מציינים זאת כי בד"כ אתרים שנראים יפה – לא ממירים. אצלנו אנחנו לא מוותרים על אף דבר.
  3. אנחנו משתמשים בכלים מתקדמים ובאסטרטגיות שונות ומגוונות על מנת לוודא שכל פעולה שאנחנו עושים מבוססת דאטה ונתונים. שום דבר לא נעשה מתוך "הערכה" או "הימור"
  4. התוצאות שלנו מדברות בעד עצמן!

בקצרה, אופטימיזציה של אחוז המרה באתר היא תהליך של ביצוע פעולות ייעודיות באתר שכל מטרתן היא לגרום לאתר שלך להמיר מספר גבוה יותר של מבקרים – ללקוחות משלמים.

אולי לעולם לא נוכל לגרום לכל מבקר באתר להשלים את הפעולה שאנחנו רוצים שהוא יעשה. אבל באמצעות פעולות מבוססות דאטה ונתונים – אנחנו יכולים לדאוג לכך שכמה שיותר מהם – יעשו זאת.

אחוז המרה מחושב בצורה הבאה:
5,000 מבקרים באתר/100 רוכשים באתר = 2% המרה.

מטרתן של פעולות ה-CRO הן להגדיל את אחוז ההמרה, מה שאומר להגדיל את מספר הקונים מתוך המספר של המבקרים באתר.

השירות מתאים גם למותגים ועסקים שיש להם אתר איקומרס פעיל ורוצים לשפר את הביצועים שלו, ובאותה העת גם לכאלו שצריכים אתר חדש מאפס.

רוב המותגים שהגיעו אלינו, היו בטוחים שהם הגיעו לרף הגבוה של אחוז ההמרה באתר שלהם. לצערנו, כל פעם זה מתבדה והם לעתים אפילו רחוקים מלהניב את המקסימום שלהם.

לכן הגישה שמניעה אותנו בכל פרויקט היא שתמיד יש עוד מקום לשפר ויש עוד מקום להמיר – ובשביל זה אנחנו כאן.

שאלה טובה אך לא נכונה. אחוז ההמרה משתנה משוק לשוק בצורה דרסטית. יש שווקים שאחוז המרה מצוין יכול להיות 2%, ויש שווקים שאחוז המרה גרוע עומד על 8%. לכן, לא יהיה מקצועי מבחינתנו לנקוט במספר עוד מלפני שדיברנו.

לאחר שנדבר ונכיר, נוכל לספק עבורכם תשובה מקצועית ומדויקת.

  1. אחוז המרה גבוה מאוד באתר
  2. אתר שעומד ביעדים העסקיים כל חודש
  3. הפקת דאטה ונתונים על הקהל שלך באמצעות כלים מתקדמים
  4. שליטה עיקרית בשוק שלך

אנחנו כמעט בטוחים שיש לך בעיית המרה. מצטערים על הישירות אבל זה אף פעם לא בעיה של טראפיק לאתר.

הרי אתה יכול להשיג כמה טראפיק לאתר שאתה רק רוצה. כל עוד אין לך בעיה לשלם.
אז למה אתה לא עושה זאת?

כי יש לך בעיית המרה.

יותר מזה, למה לא כל העסקים והמותגים פשוט שופכים כסף אצל צוקרברג וגוגל? 

כי להפוך את הטראפיק לרווחיות – זה לא קל. וכאן נכנסת העבודה שלנו!

שאלה מצוינת! למען האמת יש מספר סיבות, העיקריות שבהן:

  1. האתרים שאנחנו משפרים/בונים, נבנים עם מטרה אחת בלבד: למקסם את החזר ההשקעה (ROI) על ידי שיפור ביצועים ואחוזי המרה בצורה משמעותית.
  2. האתרים שאנחנו משפרים/בונים לא רק ממירים אלא גם נראים פשוט פנטסטי! אנחנו מציינים זאת כי בד"כ אתרים שנראים יפה – לא ממירים. אצלנו אנחנו לא מוותרים על אף דבר.
  3. אנחנו משתמשים בכלים מתקדמים ובאסטרטגיות שונות ומגוונות על מנת לוודא שכל פעולה שאנחנו עושים מבוססת דאטה ונתונים. שום דבר לא נעשה מתוך "הערכה" או "הימור"
  4. התוצאות שלנו מדברות בעד עצמן!

This site is not a part of the Facebook website nor Facebook, Inc Additionally,
this site is not endorsed by Facebook in any way. FACEBOOK is trademark of Facebook, Inc

This site is not a part of the Facebook website nor Facebook, Inc Additionally, this site is not endorsed by Facebook in any way. FACEBOOK is trademark of Facebook, Inc

Start typing to see posts you are looking for.

קבע עכשיו את שיחת הייעוץ שלך ללא עלות או התחייבות

קבע עכשיו את שיחת הייעוץ
שלך ללא עלות או התחייבות

על מנת להבין איך סטודיו פרץ יכולה לעזור למותג שלך לשפר את

הביצועים שלו באתר, השאר פרטים כאן ונשוב אליך בהקדם.

על מנת להבין איך סטודיו פרץ יכולה לעזור למותג שלך לשפר את הביצועים שלו באתר, השאר פרטים כאן ונשוב אליך בהקדם.

דילוג לתוכן