אופטימיזציה והאצת אתרים

הקמתם אתר וורדפס אבל אתם מרגישים שהוא לא מספק את הסחורה?

אתם לא לבד. זה התסכול של המון בעלי עסקים שקיוו שאתר האינטרנט שלהם יגדיל את המכירות והרווחים.
ברוב המקרים, הסיבה שהתקווה הזאת לא מתממשת היא תהליך אופטימיזציה לאתרים.
זהו הליך שבו מנתחים את האתר לעומק בשביל למצוא דרכים לייעול ולשיפור המהירות וחווית המשתמש.
כאשר האופטימיזציה לא נעשית כראוי, או לא נעשית כלל, חווית המשתמש תהיה לקויה, והלקוחות? ינטשו.

אופטימיזציה והאצת אתרים

הקמתם אתר וורדפס אבל אתם מרגישים שהוא לא מספק את הסחורה?

אתם לא לבד. זה התסכול של המון בעלי עסקים שקיוו שאתר האינטרנט שלהם יגדיל את המכירות והרווחים.
ברוב המקרים, הסיבה שהתקווה הזאת לא מתממשת היא תהליך אופטימיזציה לאתרים.
זהו הליך שבו מנתחים את האתר לעומק בשביל למצוא דרכים לייעול ולשיפור המהירות וחווית המשתמש.
כאשר האופטימיזציה לא נעשית כראוי, או לא נעשית כלל, חווית המשתמש תהיה לקויה, והלקוחות? ינטשו.

אנחנו בסטודיו פרץ בעלי ניסיון מוכח במתן שירותי אופטימיזציה לאתרים.
לאורך השנים בנינו מאות אתרי מכירות ואתרי תדמית, ופיתחנו מומחיות בעיצוב חווית משתמש איכותית וחלקה שמנגישה את האתר ללקוח באופן שממקסם את המכירות.
המטרה המרכזית
מהירות האתר

מהירות האתר וחווית המשתמש הן בין הדברים החשובים בעולם האינטרנט.
התחרות בשוק גדולה, יש אינספור אתרים והצרכן הממוצע רגיל לסטנדרטים גבוהים.
כל זה תקף אפילו יותר כשמדובר באתרי מכירות, בהם כל פרמטר של חווית משתמש הוא בעל חשיבות מכרעת. אז כן, המטרה המרכזית והחשובה ביותר שמובילה אותנו באופטימיזציה לאתרים היא מהירות האתר. 
במרבית המקרים, אתר שעולה לאחר יותר מ-3 שניות גורם ללקוח לנטוש.
כלומר, אם האתר שלכם לא עומד בקצב כנראה שאתם מפסידים לא מעט לקוחות פוטנציאליים.
חווית המשתמש באתר אמורה להיות נעימה, חלקה וזריזה עבור הגולשים שלכם.

אפקטים נלווים
לחוויית משתמש מצוינת

כאשר אתר וורדפרס עובר אופטימיזציה טובה מספיק, קורים מספר דברים חשובים שמקדמים בצורה משמעותית את המכירות ואת החשיפה של האתר ללקוחות חדשים. קודם כל, הגולשים נשארים הרבה יותר זמן באתר, לא נוטשים, ובכך גדל הסיכוי שהם ירכשו.
בנוסף, במצבים בהם יש מספר רב של גולשים באתר בעת ובעונה אחת, לא נוצרים עומסים ותקיעות שמאטים את חווית המשתמש. 
אחד הלקוחות שערכנו עבורו אופטימיזציה לאתר הצליח לייצר הכנסה של כ-400 אלף ₪ ב-3 ימים.
כלומר, האתר שלו תפקד בצורה חלקה גם בזמן עומסים, וזאת התוצאה של אופטימיזציה איכותית ותחזוקה מתאימה. 
לבסוף, חשוב לדעת שהאלגוריתמים המתוחכמים של גוגל מהונדסים בצורה כזאת שאתרים בעלי איכות התוכן והאופטימיזציה הגבוהים ביותר, מקבלים עדיפות על פני אתרים בעלי איכויות נמוכות יותר.
לכן, לאחר שהאתר עובר אופטימיזציה, הדירוג שלו בגוגל יעלה ועם זה גם החשיפה ללקוחות חדשים. 

מפרט השירותים המתקדמים של אופטימיזציה לאתרים בסטודיו פרץ

אנחנו בסטודיו פרץ פיתחנו פתרונות מתקדמים לשיפור האופטימיזציה עבור הלקוחות שלנו.
אנחנו עובדים לפי אסטרטגיה מובנית שמייעלת שורה ארוכה של פרמטרים בחוויית המשתמש.
השירות שלנו מתחיל באבחון מקיף וראשוני על מצב האתר והפקת לקחים וממצאים.
לאחר מכן, אנחנו מתחילים לבצע פעולות טכניות מגוונת על מכלול הדאטה בייס כגון: PRELOAD,LAZY LOAD ו-WEBP שמטרתן להפחית את עומס התוכן הוויזואלי ולזרז את טעינת העמודים.
כמו כן, אנחנו מאבחנים את קיבולת השרת ומבצעים מגוון התאמות שמטרתן להגדיל את תפוקתו עבור האתר.

רוצים שהאתר שלכם יתחיל לעבוד
ושההכנסות יתחילו לגדול?
השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.